کسب‌و‌کار الکترونیکی

ریز نمرات درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی ترم ۹۳۲

ریز نمرات درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی

*** بسیار مهم *** راهنمایی در مورد این پست آخرین به روز رسانی ها آمار نمرات این درس   مهلت اعتراض شرایط اعتراض با توجه به اتمام مهلت، فرم اعتراض برداشته شده است. این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟عالی ()جالب ()مفید ()خسته کننده ()به درد نخور () لینک کوتاه:

بیشتر بخوانید »

گزارش جلسه هفدهم و هجدهم درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی – واحد طبرسی

گزارش جلسه

مشخصات گزارش توجه کلاس ساعت ۱۵:۱۰ آغاز شد. اولین گروه ارایه کننده گروه اقایان سینا ساطعی و حمید قربانخانی برای کتاب بازآفرینی استراتژی کسب و کار، Delta Model بود. فهرست اجمالی کتاب فصول اول و دوم مفاهیم؛ ضرورت بازآفرینی استراتژی آشنایی با گزینه‌های استراتژیک مدل دلتا فصل سوم بخش‌بندی مشتریان و پیشنهاد ارزشی برای آنان فصل چهارم شرکت به مثابه …

بیشتر بخوانید »

گزارش جلسه پانزدهم و شانزدهم درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی – واحد طبرسی

گزارش جلسه

مشخصات گزارش توجه کلاس مدیریت استراتژیک حدود ساعت ۱۷ با ارائه ی خانم فخامتی شروع شد، که موضوع ارائشون جنگل استراتژی بود. از اونجایی که تعداد اسلایدهاشون زیاد بود، حدود ۴۹۰ اسلاید بنده سعی کردم که نکات مهم از اسلایدها را نت برداری کنم و بصورت خلاصه وار برای شما گزارش کنم. مقدمه کتاب : استراتژی خـط مشی و یا …

بیشتر بخوانید »

گزارش جلسه سیزدهم و چهاردهم درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی – واحد طبرسی

گزارش جلسه

مشخصات گزارش توجه انواع استراتژی های کلاسیک استراتژی توسعه (رشد) استراتژی ثبات (حفظ وضع موجود) استراتژی کاهش (تدافعی)   ۱.      استراتژی های توسعه (رشد) Integration Strategies۱-۱        استراتژی یکپارچه سازی ·      یکپارچه سازی روبه جلو ·      یکپارچه سازی رو به عقب ·      یکپارچه سازی افقی ۱-۲        استراتژی متنوع سازی ·      متنوع سازی همگون ·      متنوع سازی ناهمگون ·      متنوع سازی افقی …

بیشتر بخوانید »

گزارش جلسه یازدهم و دوازدهم درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی – واحد طبرسی

گزارش جلسه

مشخصات گزارش توجه کلاس این جلسه در ابتدا با ارائه آقای شیرخدایی شروع شد و داوطلب های زیادی برای نوشتن گزارش کلاس بودن، چون تازه بچه ها به عمق سخت گیری استاد رسیدن و به دنبال نمره های بالای ۲۰ هستند، که استاد لطف کردن و اجازه دادن من گزارش رو بنویسم. آقای شیرخدایی با اعتماد به نفس بالایی شروع …

بیشتر بخوانید »

گزارش جلسه نهم و دهم درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی – واحد طبرسی

گزارش جلسه

مشخصات گزارش توجه در این جلسه، کلاس رأس ساعت ۴:۳۰ دقیقه تشکیل شد. در این کلاس (ساعت اول) یک گروه از بچه ها به ارائه پروژه خود پرداختند که در پایان گزارش جلسه به عنوان های پروژه و هم چنین فصل هایی را که استاد گفتند مهم می باشد را وارد کرده ام. استاد در پایان ارائه، نکات مهمی را …

بیشتر بخوانید »

گزارش جلسه هفتم و هشتم درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی – واحد طبرسی

گزارش جلسه

مشخصات گزارش توجه توجه: ارائه بصورت دونفره جذاب تر است. نحوه ارائه بصورتی واضح باشد و طوری صحبت کنید که همه بشنوند . کتاب مدیریت استراتژیک در فناوری اطلاعات، مولف خانم مریم کامرانی ، ارائه شد . اسلایدهای مهم از صفحات ۱۴ تا ۳۰، ۳۷ و کل فصل ششم و فصل هشتم طبق گفته استاد در امتحان می آید . …

بیشتر بخوانید »

گزارش جلسه ششم درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی – واحد طبرسی

گزارش جلسه

مشخصات گزارش توجه کلاس در ساعت ۳:۳۰ شروع شد ، البته تا ساعت ۵ هنوز کسانی بودن که سر کلاس می آمدند، در ابتدا استاد کت خود را در اتاق اساتید جا گذاشته بود که آقای قربانخانی زحمت کشیدن و کت استاد رو آوردن بعد از رسمی شدن کلاس استاد از بچه ها خواست تا مقدمه های خودشون رو نشون …

بیشتر بخوانید »

زمان بندی ارائه های کتاب درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی – ترم ۹۳۲

زمان بندی ارائه های کتاب درس مدیریت استراتژیک تجارت الکترونیک

دانشجویان محترم، لطفاً قبل از انجام پروژه به نکات ذیل توجه فرمایید:   ردیف عنوان کتاب نویسنده / مترجم انتشارات ارائه دهندگان تاریخ ارائه ۱ مباحث ویژه مدیریت استراتژیک علیرضا مقدسی مرندیز مهدیه حمیدی نیا ۹۴/۰۳/۰۹ ۲ رعنا عطایی ۳ ۴ مدل دلتا ارنولدوسی هکس / محمد مهدی خواه دانشگاه امام صادق سینا ساطعی ۹۴/۰۳/۱۶ ۵ حمید قربانخانی ۶ مرتضی …

بیشتر بخوانید »

گزارش جلسه اول درس مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیکی – واحد طبرسی

گزارش جلسه

مشخصات گزارش توجه  شروع کلاس با خوش آمد گویی آقای  ملاباقر به دانشجویان درس مدیریت استراتژیک،با انرژی مضاعف، همراه شد. ایشان گوشزد نمودند که حضور با تاخیر، سبب عدم درک عمیق و کافی مباحث (به دلیل توالی مباحث) می شود. همچنین متذکر شدند، درس”مدیریت استراتژیک تجارت الکترونیک” که سیلابس های آن توسط دانشگاه علمی-کاربردی تهیه و تنظیم شده است، دارای …

بیشتر بخوانید »