آزار کلامی در خریدوفروش آنلاین

تو نیازمندی‌های آنلاین ممکنه بعضی وقت‌ها خریدار یا فروشنده از طرف مقابل یک سری آزارهای کلامی ببینن؛ برای همین بهتره این چندتا نکته رو رعایت کنیم:

🎞 ببینید:

دانلود کلیپ

🎧 بشنوید:

دانلود صوت

📖 بخوانید:

با اپلیکیشن چت کنیم تا همهٔ حرفا یک جا ثبت بشه تا اگه مزاحمتی برامون ایجاد شد ازش به‌عنوان مدرک استفاده کنیم.


اگه دیدیم حرفا داره به یه سمتی می‌ره که نباید بره، توی اپ طرف رو گزارش کنیم یا به اپراتور اطلاع بدیم. توی این تیپ مسائل اصلاً نباید کوتاه اومد، هرچه زودتر شکایت کنیم بهتره.


اگه اپلیکیشن، تماس امن داره از اون استفاده کنیم و بی‌خودی شماره‌مون رو پخش نکنیم یا اینکه یک خط اعتباری بگیریم فقط برای این کار و بعدش خاموشش کنیم.


بیشتر مزاحمت‌ها توی فروش لوازم شخصی مثل لباس و کفش پیش میاد، توی این مدل آگهی‌ها شماره تلفن ندیم، یه جوری‌ام عکس نگیریم که وسایل خونه با اتاق خواب توش مشخص باشه.


برای تحویل جنس یک جای شلوغ قرار بذاریم، ترجیحاً جایی که دوربین مداربسته داره مثل مترو یا جلوی بانک.


توی آگهی‌های استخدام هم اگه طرف عکس خواست یا راجع به فیزیک‌مون کنجکاو بود مکالمه رو قطع کنیم و حتماً به پشتیبانی گزارش بدیم.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

چطور در اینستاگرام و تلگرام بهتر خرید کنیم؟

چطور در اینستاگرام و تلگرام بهتر خرید کنیم؟

برای این که در اینستاگرام و تلگرام بهتر خرید کنیم و با هم دعوامون نشه (!) باید حواسمون باشه چه جوری پیام بدیم، چه جوری پولو بدیم، جطوری تحویل بگیریم و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *