فصل اول کتاب با عنوان «اصول کارآفرینی و ویژگیهای کارآفرینان»؛ شامل تعاریف کارآفرینی، ویژگیهای کارآفرینان، نقش و جایگاه کارآفرینان در جامعه و فرایند کارآفرینی است. در این فصل سعی شده است با بیانی ساده و مختصر تصویر جدیدی از کارآفرینی در ذهن مخاطب شکل گیرد. اساتید محترم میتوانند برای تفهیم بهتر این مبحث از کارآفرینان موفق دعوت نمایند در کلاس به تشریح موفقیتها و شکستها و علل آن بپردازند.
«خلاقیت و نوآوری» عنوان فصل دوم این کتاب است که نویسنده تلاش کرده با بیان ارتباط بین سه مقوله خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی هر یک را نیز در فضایی جداگانه مورد بررسی قرار دهد. در ادامه این فصل به موضوعات تکنیکهای خلاقیت و شیوههای به کارگیری آن پرداخته شده است.
در فصل سوم کتاب با عنوان «مدیریت کسب و کار» سعی شده است که دانشجویان بتوانند از طریق یادگیری ابزارهای مدیریت، توانایی لازم برای راهاندازی و رشد یک کسب و کار را بدست آورند. این فصل شامل موضوعاتی از جمله مدیریت، سازماندهی، بازاریابی، امور مالی و مسائل حقوقی است.
در فصل چهارم کتاب نحوه نوشتن طرح تجاری گفته شده است تا دانشجویان با یادگیری طرح تجاری بتوانند ایدهها و افکار خود را عملیاتی نمایند.
فصول اسلایدهای کتاب
فصل ۱: اصول کارآفرینی و ویژگی کارآفرینان
فصل ۲: خلاقیت و نوآوری
فصل ۳: مدیریت کسب و کار
فصل ۴: طرح تجاری
مشخصات
ناشر: –
تعداد صفحات: ۲۲۹
تعداد اسلایدها: ۱۸۷
درجه کیفی: A
حجم فایل: ۴.۱۶ مگابایت
قیمت: ۷۹۰۰۰ تومان
تهیه کنندگان: علی میرزائی – مهدی کافی
منتشر کننده: Entlifestyle.ir
فایل پاورپوینت این کتاب با رضایت آقایان علی میرزائی و مهدی کافی جهت مشارکت ایشان در طرح فرهنگی و ارزش آفرینانه شابک (شبکه اشتراک بهینه کتاب) از طریق لینک زیر قابل خرید است. بدیهی است درصدی از این مبلغ به این افراد تعلق خواهد گرفت.
کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .لطفاً چند لحظه پس از پرداخت صبر نمایید تا لینک دانلود در همان صفحه ی پرداخت برای شما فعّال گردد.
در ضمن، پس از آن، لینک مورد نظر به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. لطفاً حتماً پوشه اسپم خود را بررسی نمایید.
در صورت هر گونه مشکل احتمالی، از قسمت ارتباط با من در بالای صفحه، اقدام فرمایید.
در صورت هر گونه عدم رضایت از دریافت فایل، وجه دریافتی شما بازگردانده خواهد شد.
مطالب مرتبط
- هدف
- روشها و ابزارها
- سرفصل آموزشی
- ارزشیابی
- منبع اصلی
- منابع تکمیلی