اسلایدهای کتاب ارائه خدمت به مشتری

کتاب ارائه خدمت به مشتری
کتاب ارائه خدمت به مشتری
راجع به کتاب

این کتاب برای افرادی نوشته شده است که:

  • در شرکت های تجاری تامین کننده کالا و خدمات کار می کنند
  • در بخش خدمات عمومی به کار مشغلوند
  • در دپارتمان های محلی با مرکزی دولتی کار می کنند
  • در سازمان هایی که داوطلبانه بوجود آمده اند به فعالیت مشغولند

زیرا همگی با مشتری سر و کار دارند

مشخصات
ناشر: انیستیتو ایز ایران
تعداد صفحات: ۱۵۰
تعداد اسلاید ها: ۲۴
درجه کیفی: C
حجم فایل: ۱.۷۹  مگابایت
قیمت:  ۲۰۰۰ تومان
تهیه کننده: سیده نسیبه میرنصیری
منتشر کننده: www.Mollabagher.com

فایل پاورپوینت این کتاب با رضایت خانم سیده نسیبه میرنصیری جهت مشارکت ایشان در طرح فرهنگی و ارزش آفرینانه شابک (شبکه اشتراک بهینه کتاب) از طریق لینک زیر قابل خرید است. بدیهی است درصدی از این مبلغ به این فرد تعلق خواهد گرفت.

پاورپوینت به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد. لذا در صحیح نوشتن آن دقت لازم را بفرمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

از نظر شما خصوصیات یک استاد خوب چه می باشد؟

به نظر شما یک استاد خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی های یک استاد خوب از دید دانشجویان کاردانی فناوری اطلاعات یکی از دانشگاه های علمی کاربردی شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *