اسلایدهای کتاب قیمت گذاری به زبان ساده

پیشگفتار کتاب

علم بازاریابی، هر روز و هر لحظه در مسیر تعالی و حرکت رو به جلو است. مدیران و استراتژیست های بنگاه های اقتصادی که در سال های قبل عنایتی به مقوله ی آمیخته ی بازاریابی داشتند و یا این که از چهار عنصر آن، بیشتر به کالا و پخش و تبلیغ توجه داشتند و قیمت را به مدیران مالی سپرده بودند، اینک مقوله ی قیمت را به عنوان یک مقوله ی مهم و راهبردی در تصمیمات خود مورد عنایت قرار داده اند.

در شرایط رقابتی امروز، بحث هزینه یابی و قیمت گذاری به عنوان یک بحث استراتژیک مطرح است و هم فکری و مشارکت تعداد بیشتری از مدیران سازمان را می طلبد.

مدیران بازاریابی و فروش در زمره ی اولین مدیرانی هستند که باید در این زمینه پژوهش نمایند و با توجه به وجود رقبا، قیمت ها و کیفیت ها، انتظارات مشتریان و سایر عوامل تسریع کننده یا محدودکننده، پیشنهادات خود را در مورد قیمت گذاری کالاها و خدمات را به مقامات ارشد تسلیم و از آن دفاع نمایند.

کتاب حاضر که با همت و پشتکار آقای دکتر محمد بلوریان تهرانی، استاد دانشگاه و مدرس دوره های MBA و DBA نگاشته شده و حاوی نکات ارزشمندی در زمینه ی قیمت گذاری و هزینه یابی است، می تواند مورد استفاده ی کلیه ی دانشجویان دوره های اقتصاد، بازاریابی و بازرگانی، صاحبان مشاغل و سایر علاقه مندان قرار گیرد.

فهرست

قیمت چیست؟
قیمت گذاری
آمیخته ی بازاریابی
ارزش چیست؟
عوامل سازمانی یا داخلی مؤثر در تعیین قیمت
عوامل مربوط به مشتری در تعیین قیمت
عوامل بازار مؤثر در تعیین قیمت
مراحل یا فرآیند قیمت گذاری
اهداف قیمت گذاری
مراحل عمر محصول
اثر رقابت در تعیین قیمت
ارتباط قیمت و تقاضا
کشش قیمت
منافع شناسایی قیمت ها
انواع مهم هزینه ها
سایر هزینه های اثرگذار بر قیمت
شرایطی که مشتری نسبت به قیمت حساس نیست
شرایطی که مشتری نسبت به قیمت حساس است
رابطه ی ارزش آفرینی ها با قیمت
روش های پیش بینی تقاضا یا فروش
انواع استراتژی های قیمت گذاری
انواع استراتژی های مبتنی بر هزینه
انواع استراتژی های مبتنی بر مشتری
انواع استراتژی های مبتنی بر رقایت
استراتژی های قیمت گذاری در مراحل مختلف عمر محصول
استراتژی های قیمت گذاری درمرحله معرفی محصول جدید
ویژگی های استراتژی های پرمایه، نفوذی و رقابتی
استراتژی های حفظ قیمت و سودآوری
روش های قیمت گذاری
محدودیت های روش VW
انواع تخفیف ها
چگونه می توان قیمت ها را افزایش نداد؟!
مدل تعیین قیمت در آمریکا
مدل تعیین قیمت در ژاپن
مدل سودآوری در ژاپن
عوامل تشکیل دهنده ی ساختار قیمت

مشخصات
تعداد اسلایدها: ۵۱
درجه کیفی: +A
حجم فایل: ۲.۵ مگابایت
قیمت: ۶۱۰۰ تومان
تهیه کننده: علی ملاباقر
منتشر کننده: www.Mollabagher.com

جهت دریافت فایل با فرمت پاورپوینت بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

لطفاً چند لحظه پس از پرداخت صبر نمایید تا لینک دانلود در همان صفحه ی پرداخت برای شما فعّال گردد.

در ضمن، پس از آن، لینک مورد نظر به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. لطفاً حتماً پوشه اسپم خود را بررسی نمایید.

در صورت هر گونه مشکل احتمالی، از قسمت ارتباط با من در بالای صفحه، اقدام فرمایید.

در صورت هر گونه عدم رضایت از دریافت فایل، وجه دریافتی شما بازگردانده خواهد شد.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

چک لیستی برای پیچوندن آدما

چک لیستی برای پیچوندن آدما!

همه‌مون انسانیم و برای همه‌مون مشکل پیش میاد. مسئله وقتی پیش میاد که این مشکل ها تبدیل می‌شه به بهونه‌هایی برای پیچوندن افراد! لیستی از این موارد رو ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *