از پیشگفتار کتاب مدیریت ارتباط با مشتری
در کشور ما هرچند با تأخیراتی نسبت به اقتصاد جهانی، طی سال های اخیر مباحث مشتری گرایی و تکریم ارباب رجوع جای خود را در روابط بین مردم با شرکت ها و روابط دولت با مردم باز کرده و لزوم توجه و ارضای نیازها و خواسته های مشتریان به شکلی جدی حس شده است که همین امر مؤلفین را به فراخوانی مفاهیم، نظریات و روش های عملی اجرای طرح های مشتری گرایی و تهیه ی چنین کتابی برای علاقه مندان، پژوهشگران و دست اندرکاران سازمان های انتفاعی و دولتی سوق داد.
در این کتاب واژه های سازمان، مشتری، ارتباط با مشتری و سودآوری، بسیار تکرار شده اند، اما قبل از مطالعه ی این کتاب باید توجه داشت که ارتباط با مشتری مختص سازمان های تجاری نیست؛ بلکه واژه های معادل این بحث را در سازمان های دولتی می توان ارباب رجوع (به جای مشتری)، خدمت رسانی(بازاریابی)، طرح های تکریم ارباب رجوع (مدیریت ارتباط با مشتری) و مشروعیت و بقا (سودآوری) و نیز در مؤسسات خدماتی، سرویس گیرنده (مشتری)، ارائه خدمات (کالا) عنوان کرد.
مطالعه ی این کتاب به دو دسته از خوانندگان توصیه میشود:
- گروه اول شامل دانشجویان، محققین و پژوهشگران رشته های مدیریت، مهندسی صنایع و رایانه (گرایش فناوری اطلاعات) است که این کتاب با معرفی مفاهیم اولیه روش های ارتباط با مشتری، آنان را با مجموعه فنونی آشنا می کند که می تواند راهنمای آنان در اجرای پروژه های کاربردی باشد.
- مخاطبین گروه دوم، مدیران اجرایی مؤسسات و شرکت های انتفاعی و مدیران دولتی است که مطالعه ی این کتاب تنها می تواند نگرش آنان را به دنیای جدید مدیریت و اداره ی مشتریان سمت و سو دهد. از آن جا که در این کتاب صراحتاً اظهار می شود که مدیران ارشد سازمان ها باید از طرح های مدیریت ارتباط با مشتری حمایت کرده، ولی در جزئیات اجرای کار درگیر نشوند، به این گروه از خوانندگان توصیه می شود برای اجرای چنین طرح هایی حتماً از مشاورین مدیریت استفاده نمایند.
فهرست کتاب مدیریت ارتباط با مشتری
فصل اول: آشنایی با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم: ابعاد فنی مدیریت ارتباط با مشتری
فصل سوم: مراحل و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری
فصل چهارم: اجرای موفقیت آمیز پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
فصل پنجم: شکست پروژه های CRM
فصل ششم: ارزیابی اثربخشی و اندازه گیری بازده سرمایه گذاری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل هفتم: مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان
فصل هشتم: مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان
فصل نهم: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان
فصل دهم: مطالعات موردی (در پاورپوینت نیست)
مشخصات ویراست دوم اسلایدهای کتاب مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل با فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش و چاپ؛ مناسب مدرس)ناشر: شرکت چاپ و نشر بازرگانی
تعداد صفحات کتاب: ۲۸۷
تعداد اسلایدهای فایل: ۱۸۵
درجه کیفی: –A
حجم فایل: ۸.۳۴ مگابایت
قیمت: متفاوت بسته به فرمت انتخابی
تهیه کننده: کامیار شریفی + تیم سبکزندگیارزشآفرینانه
منتشر کننده: وبسایتسبکزندگیارزشآفرینانه
دانلود فایل با فرمت پیدیاف (غیرقابل ویرایش و چاپ؛ مناسب دانشجو) کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
فایل پاورپوینت این کتاب را می توانید از لینک ذیل دانلود نمایید:
کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .لطفاً چند لحظه پس از پرداخت صبر نمایید تا لینک دانلود در همان صفحه ی پرداخت برای شما فعّال گردد.
در ضمن، پس از آن، لینک مورد نظر به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. لطفاً حتماً پوشه اسپم خود را بررسی نمایید.
در صورت هر گونه مشکل احتمالی، از قسمت ارتباط با من در بالای صفحه، اقدام فرمایید.
در صورت هر گونه عدم رضایت از دریافت فایل، وجه دریافتی شما بازگردانده خواهد شد.