اسلایدهای کتاب بانک و روان شناسی ارتباط با مشتری

کتاب بانک و روان شناسی ارتباط با مشتری
کتاب بانک و روان شناسی ارتباط با مشتری
برگرفته از مقدمه کتاب

رابطه خوب و محترمانه برقرار کردن با دیگران، کاملاً با برقراری رابطه موثر متفاوت است . رابطه محترمانه یعنی برخورد با روی باز و تبسم اما رابطه موثر یعنی بتوانیم بروی طرف مقابل خود تاثیر گذار باشیم .

(مدل انیگرام) Enneagram  یک شاخص رفتاری معتبر و نوین در روانشناسی است. اگر از تیپ شخصیتی طرف مقابل شناختی نداشته باشیم، بدون شک در برقراری ارتباط موثر با ایشان عاجز خواهیم بود.

۸ عنصر تاثیر گذار در جذب، حفظ  مشتری و رضایت بانک عبارتند از:

  1. ساختار مقرراتی بانک
  2. نحوه محاسبه نرخ بهره و پرداخت سود
  3. شناخت تیپ شخصیتی مشتری
  4. سرعت
  5. انعطاف پذیری
  6. اعتماد
  7. کارکنان آموزش دیده تر
  8. مکان شعبه
مشخصات
ناشر: رسم
تعداد صفحات: ۱۰۵
تعداد اسلاید ها:  ۵۰
درجه کیفی: A
حجم فایل:  ۱.۹۷ مگابایت
قیمت:  ۵۲۰۰ تومان
تهیه کننده: بهرام سلیمی فر
منتشر کننده: www.Mollabagher.com

فایل پاورپوینت این کتاب با رضایت آقای بهرام سلیمی فر جهت مشارکت ایشان در طرح فرهنگی و ارزش آفرینانه شابک ( شبکه اشتراک بهینه کتاب) از طریق لینک زیر قابل خرید است. بدیهی است درصدی از این مبلغ به این فرد تعلق خواهد گرفت.

پاورپوینت به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد. لذا در صحیح نوشتن آن دقت لازم را بفرمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • به درد نخور 
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

از نظر شما خصوصیات یک استاد خوب چه می باشد؟

به نظر شما یک استاد خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی های یک استاد خوب از دید دانشجویان کاردانی فناوری اطلاعات یکی از دانشگاه های علمی کاربردی شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *