از مقدمه اسلاید
این اسلاید از روش ارزیابی اینتربرند استفاده کرده است. روش ارزیابی موسسه شامل ۵ گام است:
• بخشبندی Segmentation
• تحلیل مالی Financial Analysis
• تحلیل تقاضا Demand Analysis
• تحلیل قدرت برند Brand Strength Analysis
• محاسبه ارزش خالص فعلی Net Present Value Calculation
مشخصات
تعداد اسلاید ها: ۳۲
درجه کیفی: +B
حجم فایل: ۶.۹۶ مگابایت
قیمت: ۳۹۰۰ تومان
تهیه کننده: رسول میرزایی
منتشر کننده: Entlifestyle.ir
فایل پاورپوینت این کتاب با رضایت آقای رسول میرزایی جهت مشارکت ایشان در طرح فرهنگی و ارزش آفرینانه شابک (شبکه اشتراک بهینه کتاب) از طریق لینک زیر قابل خرید است. بدیهی است درصدی از این مبلغ به این فرد تعلق خواهد گرفت.
کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .پاورپوینت به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد. لذا در صحیح نوشتن آن دقت لازم را بفرمایید.