اسلاید های با ارزش تریـن برنـدهای جـهان در سال ۲۰۱۳

با ارزش ترین برندهای جهان در سال 2013
با ارزش ترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۳
از مقدمه اسلاید

این اسلاید از روش ارزیابی اینتربرند استفاده کرده است. روش ارزیابی موسسه شامل ۵ گام است:

• بخش‌بندی  Segmentation

•  تحلیل مالی  Financial Analysis

•  تحلیل تقاضا  Demand Analysis

•  تحلیل قدرت برند  Brand Strength Analysis

•  محاسبه ارزش خالص فعلی  Net Present Value Calculation

مشخصات
تعداد اسلاید ها: ۳۲
درجه کیفی: +B
حجم فایل: ۶.۹۶ مگابایت
قیمت:  ۳۹۰۰ تومان
تهیه کننده: رسول میرزایی
منتشر کننده: www.Mollabagher.com

فایل پاورپوینت این کتاب با رضایت آقای رسول میرزایی جهت مشارکت ایشان در طرح فرهنگی و ارزش آفرینانه شابک (شبکه اشتراک بهینه کتاب) از طریق لینک زیر قابل خرید است. بدیهی است درصدی از این مبلغ به این فرد تعلق خواهد گرفت.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

پاورپوینت به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد. لذا در صحیح نوشتن آن دقت لازم را بفرمایید.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

از نظر شما خصوصیات یک استاد خوب چه می باشد؟

به نظر شما یک استاد خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی های یک استاد خوب از دید دانشجویان کاردانی فناوری اطلاعات یکی از دانشگاه های علمی کاربردی شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *