با مشتری مغرور و عجول چگونه برخورد کنیم؟

با مشتری مغرور و عجول چگونه برخورد نماییم www.Mollabagher.com  300x165 - با مشتری مغرور و عجول چگونه برخورد کنیم؟

  • وقتی پا به داخل مغازه میگذارد، استقبال کوتاهی از او بکنید و یکراست بروید سر اصل مطلب.
  • رفتار بدش را فراموش کنید زیرا همیشه حق با مشتری است!
  • هر چه جدی تر و واردتر به نظر بیایید، در کاری که انجام می دهید، قابل قبول تر و قابل اطمینان تر می شوید.
  • این گونه افراد به طور معمول خوش حسابند.

منبع: باترا، پرومود (۱۳۹۰)، وقتی مشتری مشکل دارد، مترجم مامک بهادرزاده، تهران: آوین. ص ۳۱.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

آیا در این دنیا همیشه حق بر باطل غلبه می کند؟

اصلًا در بعضی موارد جوری قضایا پیش می‌آید كه از نقطهٔ نظر ظاهر آن جبهه‌ مخالف می‌آید برتری پیدا می‌كند حالا یا برتری در قوا یا برتری در علم یا برتری در بیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *