با مشتری مغرور و عجول چگونه برخورد کنیم؟

با مشتری مغرور و عجول چگونه برخورد نماییم (Entlifestyle.ir)

  • وقتی پا به داخل مغازه میگذارد، استقبال کوتاهی از او بکنید و یکراست بروید سر اصل مطلب.
  • رفتار بدش را فراموش کنید زیرا همیشه حق با مشتری است!
  • هر چه جدی تر و واردتر به نظر بیایید، در کاری که انجام می دهید، قابل قبول تر و قابل اطمینان تر می شوید.
  • این گونه افراد به طور معمول خوش حسابند.

منبع: باترا، پرومود (۱۳۹۰)، وقتی مشتری مشکل دارد، مترجم مامک بهادرزاده، تهران: آوین. ص ۳۱.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه 310x165 - تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه: منشأ بسیاری از انگاره‌ها یا مفهوم‌های ما زبانی است که آن را یاد گرفته‌ایم و در قالب آن می‌اندیشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *