ریز نمرات درس مبانی و نظریه های کارآفرینی ارشد ترم ۹۸۱

* توجه *

لطفاً این پست با دقت تمام مطالعه بفرمایید.

جهت رعایت عدالت آموزشی و به خاطر زمان محدود در تخصیص وقت به دانشجویان، مسئولیت هر گونه بی‌دقتی در مطالعه این پست بر عهده دانشجو خواهد بود.

راهنمایی در مورد ریز نمرات مبانی و نظریه های کارآفرینی ترم ۹۸۱

  • قبل از هر چیز به آخرین تاریخ به روزرسانی پست، توجه فرمایید.
  • در این پست قرار است، ریز نمرات درس مبانی و نظریه های کارآفرینی ترم ۹۸۱ دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی دانشگاه قم ورودی ۹۷ و ۹۸ واحد خواهران به تدریج درج گردد.
  • از آنجائیکه سعی بر آن است که ریز نمرات در اسرع وقت اعلام گردد، از پرسیدن اینکه کدام نمره چه زمانی اعلام می‌گردد خودداری نموده و فقط همین پست را هر روز چک نمایید.
  • در نمرات، صفر به این معنی است که دانشجو از آن قسمت هیچ نمره‌ای دریافت نکرده است و سفید به این معنا است که هنوز نمره آن قسمت ثبت نشده است.
  • پس از این که نمرات هر قسمت (مثلاً امتحان پایان‌ترم) ثبت شد، در صورتی که دانشجو احساس می‌کند نمره وی به اشتباه صفر ثبت شده است، می‌تواند با دلایل مستدل و مستند در سامانه رکیتا پیام دهد.
  • ۱۲ ساعت قبل از ثبت نمرات در سامانه گلستان، نمرات نهایی در اینجا قابل مشاهده است و دانشجویان ۱۲ ساعت فرصت دارند، اعتراضات مستدل و مستند خود را از طریق سامانه رکیتا ارسال کنند.

آخرین به روزرسانی‌های ریز نمرات درس مبانی و نظریه های کارآفرینی ارشد ترم ۹۸۱

آخرین به روزرسانی: سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۱۲:۲۰ (ثبت اولیه نمرات در سامانه گلستان)

 در صورت تمایل می‌توانید هر گونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد در مورد کلاس را  فقط پس از ثبت قطعی نمرات در سامانه گلستان در پیام خصوصی در رکیتا یا ایمیل ارسال نمایید که زمان این قضیه در سامانه رکیتا به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به روز رسانی قبلی: دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۲۳:۱۰ (ثبت نمرات حضور فعال و مؤثر در کلاس + تایید حداقل فروش + نمره امتیازی فروش بالای ۱۰ مورد)

به روز رسانی قبلی: دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۲۲:۱۰ (ثبت نمرات ارائه‌ها و تمرین‌های کلاسی)

به روز رسانی قبلی: دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۱۲:۳۰ (ثبت نمرات کار تحقیقاتی)

به روز رسانی قبلی: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۲۲:۳۰ (ثبت نمرات پروژه عملی به جز تایید حداقل فروش و نمره امتیازی فروش بالای ۱۰ مورد)

به روز رسانی قبلی: پنج‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ – ساعت ۲۲:۴۵ (ثبت نمرات امتحان پایان‌ترم)

نحوه ارزشیابی درس مبانی و نظریه های کارآفرینی ارشد ترم ۹۸۱

ارزشیابی نهایی دانشجویان شامل قسمت‌هایی به شرح ذیل است که جمع آن‌ها به جای ۲۰ نمره بیش از ۳۵ نمره خواهد شد:

تمرین‌های کلاسی (۲ نمره)
ردیفشماره دانشجوییتمرین اول *تمرین دوم **جمع نمرات
۱۹۷۱۴۱۸۸۰۱۵۰.۵۱۱.۵
۲۹۸۱۴۱۸۸۰۲۲۰.۵۰.۷۵۱.۲۵
۳۹۸۱۴۱۸۸۰۰۶۰.۷۵۰.۷۵۱.۵
۴۹۷۱۴۱۸۸۰۰۴۰.۲۵۰۰.۲۵
۵۹۷۱۴۱۸۸۰۰۵۰.۲۵۰.۵۰.۷۵
۶۹۸۱۴۱۸۸۰۱۱۰.۲۵۰.۵۰.۷۵
۷۹۷۱۴۱۸۸۰۰۶۰.۲۵۰.۵۰.۷۵
۸۹۸۱۴۱۸۸۰۱۲۰۰.۷۵۰.۷۵
۹۹۸۱۴۱۸۸۰۱۳۰.۷۵۱۱.۷۵
۱۰۹۸۱۴۱۸۸۰۱۷۰.۷۵۰.۷۵۱.۵
۱۱۹۷۱۴۱۸۸۰۰۹۰.۷۵۱۱.۷۵
۱۲۹۷۱۴۱۸۸۰۱۰۰.۵۱۱.۵
۱۳۹۸۱۴۱۸۸۰۲۰۰.۵۱۱.۵
* نمونه‌ای از الگوی فرایندی راه‌اندازی یک استارت‌آپ ایرانی در عمل
** فرصت قطعی اینترنت برای کسب‌و‌کارها
هر تمرین ۱ نمره
ارائه کلاسی (۳ نمره)
ردیفشماره دانشجوییموضوع ارائهنحوه ارائهنمره
۱۹۷۱۴۱۸۸۰۱۵۰
۲۹۸۱۴۱۸۸۰۲۲مروری بر پلتفروم‌ها، نقاط شکست و مدل درآمدی آن‌هاتیمی همراه با پاورپوینت۲.۵
۳۹۸۱۴۱۸۸۰۰۶چالش‌ها و موانع زنان روستایی کارآفرینانفرادی شفاهی با تحویل فایل ورد۲
۴۹۷۱۴۱۸۸۰۰۴۰
۵۹۷۱۴۱۸۸۰۰۵۰
۶۹۸۱۴۱۸۸۰۱۱۰
۷۹۷۱۴۱۸۸۰۰۶۰
۸۹۸۱۴۱۸۸۰۱۲۰
۹۹۸۱۴۱۸۸۰۱۳۰
۱۰۹۸۱۴۱۸۸۰۱۷۰
۱۱۹۷۱۴۱۸۸۰۰۹۰
۱۲۹۷۱۴۱۸۸۰۱۰مروری بر پلتفروم‌ها، نقاط شکست و مدل درآمدی آن‌هاتیمی همراه با پاورپوینت۲.۵
۱۳۹۸۱۴۱۸۸۰۲۰۰
حضور فعال و مؤثر در کلاس (۳ نمره)
ردیفشماره دانشجویینمره
۱۹۷۱۴۱۸۸۰۱۵۰.۵
۲۹۸۱۴۱۸۸۰۲۲۲
۳۹۸۱۴۱۸۸۰۰۶۱.۲۵
۴۹۷۱۴۱۸۸۰۰۴۰.۵
۵۹۷۱۴۱۸۸۰۰۵۰.۲۵
۶۹۸۱۴۱۸۸۰۱۱۱
۷۹۷۱۴۱۸۸۰۰۶۰.۵
۸۹۸۱۴۱۸۸۰۱۲۰.۷۵
۹۹۸۱۴۱۸۸۰۱۳۱.۷۵
۱۰۹۸۱۴۱۸۸۰۱۷۲
۱۱۹۷۱۴۱۸۸۰۰۹۱.۵
۱۲۹۷۱۴۱۸۸۰۱۰۲.۵
۱۳۹۸۱۴۱۸۸۰۲۰۱.۵
منظور از حضور فعال در کلاس، مشارکت عالمانه در بحث‌ها، پاسخ تحلیلی به پرسش‌ها و پرسیدن سؤالات سنجش‌گرایانه در کلاس است.

از ایده تا فروش / تهیه گزارش مروری (۷ نمره)

دانشجویان مختار بودند برای انجام پروژه کلاسی خود، یکی از دو حالت زیر را انتخاب کنند:

در این حالت دانشجویان بایستی تمامی مطالبی را که در کلاس آموخته بودند، در عمل پیاده‌سازی می کردند؛ ازبحث ایده و فرصت گرفته تا فروش محصول حداقل به ۱۰ مشتری مستقل
بدون احراز ۱۰ فروش برای ما، هیچ نمره‌ای از پروژه به دانشجویان تعلق نخواهد گرفت.
با توجه به این که مبنای تدریس فرایند کارآفرینی در این کلاس مدل پایه فرایند کارآفرینی بارینگر و ایرلند (۲۰۱۸) بود و با عنایت به این که این مدل هم از منظر آکادمیک و هم در عرصه عمل امتحان خود را پس داده بود، قرار بر این شد که دانشجویان از همین مدل برای پیاده‌سازی کار خود بهره برند.

مدل پایه فرایند کارآفرینی بارینگر و ایرلند ۲۰۱۸ - سایت
مدل پایه فرایند کارآفرینی بارینگر و ایرلند ۲۰۱۸

فازهایی که طبق سرفصل این درس تدریس شد، عبارتند از:

  • فاز اول: تصمیم برای کارآفرین شدن
  • فاز دوم: تشخیص فرصت‌ها و تولید ایده
  • فاز سوم: تجزیه و تحلیل امکان‌سنجی؛ شناسایی و تحقیقات بازار
  • فاز چهارم: خلق و توسعه مدل کسب‌و‌کار کارآمد
  • فاز پنجم: تجزیه‌و‌تحلیل صنعت و رقبا
  • فاز ششم: نگارش طرح کسب‌وکار
  • فاز هفتم: ساختن یک تیم کسب‌و‌کار مخاطره‌پذیر
  • فاز هشتم: دریافت سرمایه یا تأمین مالی

با توجه به توضیحات فوق، ریز نمرات به صورت زیر اعلام می‌شود:

ردیفش د۱۲۳۴۵۶۷ب *ف *نهایی
۳۹۸۱۴۱۸۸۰۰۶۰.۷۵۰.۵۰.۵۰.۷۵۰.۲۵۰.۲۵۰.۲۵۰.۲۵۰۳.۵
۶۹۸۱۴۱۸۸۰۱۱۱۰.۵۰.۵۰.۵۰.۵۰.۵۰.۷۵۰.۷۵۰۵
۹۹۸۱۴۱۸۸۰۱۳۰.۷۵۰.۵۱۰.۵۱۰۷۵۰.۵۰.۵۰.۲۵۵.۷۵
۱۰۹۸۱۴۱۸۸۰۱۷۰.۷۵۰.۷۵۱۰.۷۵۰.۷۵۰.۵۰.۲۵۰.۲۵۰۵
۱۲۹۷۱۴۱۸۸۰۱۰۰.۷۵۰.۵۱۰.۵۱۰.۷۵۰.۵۰.۵۰.۲۵۵.۷۵
۱۳۹۸۱۴۱۸۸۰۲۰۱۰.۵۰.۵۰.۵۰.۵۰.۵۰.۷۵۰.۷۵۰۵
توضیح ستون‌ها:
۱- فهرست، مقدمه، پیشگفتار، فاز اول
۲- فاز دوم
۳- فاز سوم
۴- فاز چهارم
۵- فاز پنجم + فاز ششم
۶- فاز هفتم + فاز هشتم
۷- رعایت اصول ویراستاری، صفحه‌آرایی، نگارش آکادمیک و …

هر ستون ۱ نمره
ستون‌های امتیازی:
ب: برند، شعار، لوگو، بسته‌بندی و …
ف: احراز هر ۵ فروش بیشتر ۰.۲۵

در این حالت دانشجویان بایستی ابتدا مشخص می‌‌کرد در چه موضوعی علاقه‌مند به تحقیق است. سپس با کمک استاد خود به تحدید موضوع و استخراج عنوانی مناسب از آن اقدام می‌نمود.
پس از پیشنهاد عنوان توسط دانشجو و تایید آن توسط استاد، دانشجو بایستی با جستجو در پایگاه‌های علمی معتبر، حداقل ۱۰ مقاله مرتبط با عنوان تحقیق را انتخاب می‌کرد که از این ۱۰ مقاله، می‌بایست حدود نیمی از آن به زبان اصلی می‌بود.
پس از آن دانشجو باید چکیده هر مقاله که حاوی پیام اصلی آن مقاله بود را به همراه نقد خود از آن می‌نوشت و در نهایت به نتیجه‌گیری از مقالات مطالعه شده می‌پرداخت.
با این وجود و علیرغم تاکید استاد، اکثر دانشجویان مراحل فوق را به درستی طی نکردند.

ردیفش د۱۲۳۴۵۶۷نهایی
۱۹۷۱۴۱۸۸۰۱۵۰.۲۵۰.۷۵۰.۵۰.۵۰۰.۵۰.۲۵۲.۷۵
۲۹۸۱۴۱۸۸۰۲۲۰.۵۰.۷۵۰.۵۰.۵۰.۲۵۰.۵۰.۷۵۳.۷۵
۴۹۷۱۴۱۸۸۰۰۴۰۰.۵۰۰.۲۵۰۰.۲۵۰.۲۵۱.۲۵
۵۹۷۱۴۱۸۸۰۰۵۰.۲۵۰.۲۵۰.۵۰.۲۵۰۰.۲۵۰.۷۵۲.۲۵
۷۹۷۱۴۱۸۸۰۰۶۰.۲۵۰۰.۲۵۰.۲۵۰۰۰.۵۱.۲۵
۸۹۸۱۴۱۸۸۰۱۲۰.۵۰.۲۵۰.۲۵۰.۲۵۰۰.۲۵۰.۲۵۱.۷۵
۱۱۹۷۱۴۱۸۸۰۰۹۰.۷۵۰.۷۵۰.۵۰.۲۵۰۰.۲۵۰.۵۳
توضیح ستون‌ها:
۱- بیان اهمیت و ضرورت عنوان تحقیق
۲- کیفیت مقالات انتخابی و هم راستایی آن‌ها با عنوان تحقیق
۳- چکیده گزارش
۴- چکیده و بیان پیام اصلی (نتیجه) هر کدام از مقالات منتخب
۵- نقد و بررسی کلی مقالات
۶- نتیجه گیری بر اساس هدف گزارش مبتنی بر مقالات
۷- رفرنس‌دهی استاندارد و رعایت اصول نگارشی و ویرایشی
هر ستون ۱ نمره
امتحان پایان ترم (۱۰+۱.۵+۱۵×۳×۰.۲۵ نمره)

توضیح نمره

  • بارم تمامی سؤالات یکسان و یک نمره بوده است و این دانشجویان بودند که با توجه به تجربه، دانش، حوصله و زمانی که در امتحان در اختیار داشتند، تصمیم گرفتند تمرکز خود را بیشتر بر کدام سؤالات بگذارند!
  • در این امتحان برای دانشجو سه برگه شانس در نظر گرفته شده بود. او می‌توانست با امضای هر کدام، فقط و فقط یک سوال از استاد بپرسید. این سوال فقط در راستای راهنمایی به آن‌ها برای برطرف کردن ابهامات احتمالی در صورتِ سوال جهت رسیدن به پاسخ مطلوب بود و نه شنیدن پاسخ نهایی منحصر به فرد یا تایید نظر آن‌ها! در واقع استاد در این‌جا در نقش کوچ عمل می‌کرد نه مربی! قرار شد که به ازای عدم مصرف هر برگه شانس، ۰٫۵ نمره به نمره‌ برگه دانشجویان اضافه شود و این دانشجویان بودند که تشخیص می‌دادند شانس خود را به چه میزان و کجا استفاده کنند! البته در برگه نیز ذکر شده بود که در صورتی که دانشجو نام خود را در برگه سوال بنویسد، این امتیاز به او تعلق می‌گیرد که گویا برخی از این نکته غفلت کرده بودند.
  • در آخر سوالات عادی این امتحان، ۱۵ سوال امتیازی قرار داشت که اختیاری بوده و هر کدام سه حالت و پاسخ معقول به هر حالت ۰٫۲۵ صدم داشت. یعنی پاسخ به تمامی سوالات امتیازی به تنهایی ۱۱٫۲۵ نمره داشت!
رش د۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰ب شس ان
۱۹۷۱۴۱۸۸۰۱۵۰.۷۵۱۰.۲۵۰.۵۰.۲۵۰۰۰۰.۲۵۰.۲۵۰۰۳.۲۵
۲۹۸۱۴۱۸۸۰۲۲۰.۵۰.۵۰.۷۵۰.۵۰.۵۰.۲۵۰.۲۵۰۰۰.۲۵۱.۵۰.۲۵۵.۲۵
۳۹۸۱۴۱۸۸۰۰۶۰.۲۵۰.۲۵۰.۷۵۰.۵۰.۷۵۰.۲۵۰.۲۵۰۰.۵۰.۷۵۱.۵۰.۷۵۶.۵
۴۹۷۱۴۱۸۸۰۰۴۰.۵۰.۵۰۰۰.۵۰.۵۰.۲۵۰۰۰۱.۵۲۵.۷۵
۵۹۷۱۴۱۸۸۰۰۵۰.۲۵۰.۵۰.۵۰۰.۲۵۰.۵۰.۲۵۰۰.۷۵۰.۷۵۱.۵۰.۷۵۶
۶۹۸۱۴۱۸۸۰۱۱۰.۷۵۰.۵۱۰.۷۵۰.۲۵۰.۲۵۰.۵۰۰۰.۵۱.۵۰۶
۷۹۷۱۴۱۸۸۰۰۶۰.۲۵۰.۵۰.۷۵۰۰.۵۰.۵۰.۲۵۰.۲۵۰.۷۵۰.۵۱.۵۰.۷۵۶.۵
۸۹۸۱۴۱۸۸۰۱۲۰.۲۵۰.۷۵۰۰.۲۵۰۰۰۰۰.۵۰۱.۵۱.۲۵۴.۵
۹۹۸۱۴۱۸۸۰۱۳۰.۷۵۰.۷۵۱۰.۲۵۰.۲۵۰۰.۲۵۰۰.۲۵۰.۲۵۱.۵۱.۲۵۶.۵
۱۰۹۸۱۴۱۸۸۰۱۷۰.۷۵۰.۲۵۱۰۰.۷۵۰.۵۰.۵۰۰.۵۰.۲۵۱.۵۱۷
۱۱۹۷۱۴۱۸۸۰۰۹۰.۷۵۱۰.۷۵۰۰۰.۷۵۰.۲۵۰۰۲۵۰.۵۱.۵۰۵.۷۵
۱۲۹۷۱۴۱۸۸۰۱۰۱۰.۵۱۰.۷۵۰.۵۰.۷۵۰۰۰۰.۵۱.۵۰.۷۵۷.۲۵
۱۳۹۸۱۴۱۸۸۰۲۰۱۰.۲۵۰.۵۰.۲۵۰.۲۵۰۰.۲۵۰۰.۵۰۱.۵۰۴.۵
راهنما: ر=ردیف ؛ ش د= شماره دانشجویی ؛ ب ش=برگه شانس ؛ س ا= سوالات امتیازی ؛ ن=نهایی

ریز نمرات نهایی درس مبانی و نظریه های کارآفرینی ارشد ترم ۹۸۱

ردیفشماره دانشجوییتمرین‌های کلاسی
(۲)
ارائه کلاسی
(۳)
حضور فعال و مؤثر در کلاس
(۳)
از ایده تا فروش/گزارش مروری
(۷)
امتحان پایان‌ترم
(۱۰+)
نمره نهایی*
(۲۵+)
نمره سامانه
(۲۰)
۱۹۷۱۴۱۸۸۰۱۵۱.۵۰۰.۵۲.۷۵۳.۲۵۸۸
۲۹۸۱۴۱۸۸۰۲۲۱.۲۵۲.۵۲۳.۷۵۵.۲۵۱۴.۷۵۱۴.۷۵
۳۹۸۱۴۱۸۸۰۰۶۱.۵۲۱.۲۵۳.۵۶.۵۱۴.۷۵۱۴.۷۵
۴۹۷۱۴۱۸۸۰۰۴۰.۲۵۰۰.۵۱.۲۵۵.۷۵۷.۷۵۷.۷۵
۵۹۷۱۴۱۸۸۰۰۵۰.۷۵۰۰.۲۵۰.۷۵۶۷.۷۵۷.۷۵
۶۹۸۱۴۱۸۸۰۱۱۰.۷۵۰۱۵۶۱۲.۷۵۱۲ ***
۷۹۷۱۴۱۸۸۰۰۶۰.۷۵۰۰.۵۱.۲۵۶.۵۹۹
۸۹۸۱۴۱۸۸۰۱۲۰.۷۵۰۰.۷۵۱.۷۵۴.۵۷.۷۵۷.۷۵
۹۹۸۱۴۱۸۸۰۱۳۱.۷۵۰۱.۷۵۵.۷۵۶.۵۱۵.۷۵۱۵.۷۵
۱۰۹۸۱۴۱۸۸۰۱۷۱.۵۰۲۵۷۱۵.۵۱۵.۵
۱۱۹۷۱۴۱۸۸۰۰۹۱.۷۵۰۱.۵۳۵.۷۵۱۲۱۱.۷۵ **
۱۲۹۷۱۴۱۸۸۰۱۰۱.۵۲.۵۲.۵۵.۷۵۷.۲۵۱۹.۵۱۹.۵
۱۳۹۸۱۴۱۸۸۰۲۰۱.۵۰۱.۵۵۴.۵۱۲.۵۱۲ ***

* ۲۵ نمره بدون در نظر گرفتن نمرات امتیازی است و اگر بخواهیم با توجه به توضیحات قسمت‌های قبلی، بگوییم نمره دانشجو از چند نمره است با محاسبه‌ای ساده به این نتیجه خواهیم رسید که نمره او به جای ۲۰ از ۳۷.۷۵ است؛ یعنی به دانشجو ۱۷.۷۵ ارفاق شده است که اگر دانشجویی هر دو پروژه عملی و گزارش مروری را انجام می‌داد، نمره نهایی او از ۴۴.۷۵ نمره محسوب می‌شد که بیش از ۲ برابر ۲۰ نمره است!
** بنا به درخواست خود دانشجو
*** از ۱۰ فروش ۷ مورد محرز شد که اگر نمره واقعی بخواهد منظور شود، کمتر از ۱۲ خواهد بود. لذا این نمره با اغماض و جهت جلوگیری از افتادن دانشجویان داده شده است.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

نمونه سوالات درس مبانی فناوری اطلاعات - سری دوم

نمونه سوالات درس مبانی فناوری اطلاعات – سری دوم

.:. نمونه سوالات درس مبانی فناوری اطلاعات .:. سری دوم .:. ساختار: مفهومی تحلیلی با ابتکار طراح و استفاده از منابع معتبر .:. طراح: علی ملاباقر .:.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *