فرآیند یادگیری مستمر دانشجویان کارآفرینی فنی پسران قم ۹۷۱

ردیففعالیتتاریخ اعلامحداکثر تاریخ انجاممسئولارزشیابیملاحظات و پیگیری
۱ایجاد یک گروه تلگرام با نام کارآفرینی فنی ۹۷۱۹۷/۰۷/۰۴۹۷/۰۷/۰۵باقری۱ تا ۲ نمره بالای بیستکسر ۲ نمره بالای بیست از باقری بابت عدم مسئولیت‌پذیری / محول شد به سید علیرضا طباطبایی
۲ملحق شدن به گروه فوق با شرایط گفته شده۹۷/۰۷/۰۴۹۷/۰۷/۰۶همه‌ی دانشجویان۱ نمره بالای بیست
۳ثبت نام در سامانه رکیتا با شرایط گفته شده۹۷/۰۷/۰۶۹۷/۰۷/۰۷همه‌ی دانشجویان۱ نمره بالای بیست
۴گزارش جلسه اول۹۷/۰۷/۰۴۹۷/۰۷/۰۵محمدرضا خاوری۱ تا ۲ نمره بالای بیست۱.۵ نمره بالای بیست
۵نکته‌برداری از آداب حضور در دنیای مجازی۹۷/۰۷/۰۴۹۷/۰۷/۱۰همه‌ی دانشجویان۰ تا ۲ نمره از ۲۰ نمره اصلی اول بسته به نکته‌ی انتخابی
۶دور چیدن منظم صندلی‌ها در هر جلسه۹۷/۰۷/۰۴۹۷/۰۸/۳۰رجبی و حسینی۱ تا ۲ نمره بالای بیست
۷دور چیدن منظم صندلی‌ها در هر جلسه۹۷/۰۸/۳۰۹۷/۱۰/۱۲خاتمی و نجمی۱ تا ۲ نمره بالای بیست
۸حضور و غیاب۹۷/۰۷/۰۴۹۷/۱۰/۱۲هوشمند۱ تا ۲ نمره بالای بیست
۹
۱۰
این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • به درد نخور 
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

رابطه اندیشه سنجشگرانه نقادانه و خلّاقانه 310x165 - رابطه اندیشه سنجشگرانه [نقادانه] و خلّاقانه

رابطه اندیشه سنجشگرانه [نقادانه] و خلّاقانه

جنبۀ خلاقانه بدون جنبۀ سنجشگرانه [نقادانه] صرفا آوردن چیزی تازه است. جنبۀ نقّادانه بدون جنبۀ خلّاقانه نیز صرفا نوعی نگاه سلبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *