مشتریان شاکی چه می خواهند؟!

مشتریان شاکی چه می خواهند (www.Mollabagher.com)

  • تمام چیزهایی که مشتریان معمولی می خواهند و…
  • می خواهد به او اهمیت داده شود.
  • خواهان اقدام فوری شما است.
  • اگر برای مشکلش راه حل فوری وجود ندارد، مایل است از گفتار و کردار شما بفهمد که کارش را دنباله‌گیری می کنید.
  • او خواهان «جبران» خسارتش است. شاید نه بیش از یک عذرخواهی کتبی از جانب مؤسسه.
  • او خواهان باز و روشن شدن مشکلش است. به این ترتیب می تواند اطمینان یابد که این موضوع بار دیگر تکرار نخواهد شد.

منبع: باترا، پرومود (۱۳۹۰)، وقتی مشتری مشکل دارد، مترجم مامک بهادرزاده، تهران: آوین. ص ۲۳.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

آیا در این دنیا همیشه حق بر باطل غلبه می کند؟

اصلًا در بعضی موارد جوری قضایا پیش می‌آید كه از نقطهٔ نظر ظاهر آن جبهه‌ مخالف می‌آید برتری پیدا می‌كند حالا یا برتری در قوا یا برتری در علم یا برتری در بیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *