مشتریان شاکی چه می خواهند؟!

مشتریان شاکی چه می خواهند

  • تمام چیزهایی که مشتریان معمولی می خواهند و…
  • می خواهد به او اهمیت داده شود.
  • خواهان اقدام فوری شما است.
  • اگر برای مشکلش راه حل فوری وجود ندارد، مایل است از گفتار و کردار شما بفهمد که کارش را دنباله‌گیری می کنید.
  • او خواهان «جبران» خسارتش است. شاید نه بیش از یک عذرخواهی کتبی از جانب مؤسسه.
  • او خواهان باز و روشن شدن مشکلش است. به این ترتیب می تواند اطمینان یابد که این موضوع بار دیگر تکرار نخواهد شد.

منبع: باترا، پرومود (۱۳۹۰)، وقتی مشتری مشکل دارد، مترجم مامک بهادرزاده، تهران: آوین. ص ۲۳.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه 310x165 - تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه: منشأ بسیاری از انگاره‌ها یا مفهوم‌های ما زبانی است که آن را یاد گرفته‌ایم و در قالب آن می‌اندیشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *