آخرین به روز رسانی ساعت ۱۱.۵۹ پنج شنبه ۱۳ شهریور ماه ۹۳
* منبع اصلی امتحان، کتاب زبان اصلی زیر، فصول اول، دوم، سوم و سیزدهم است که همانطور که قبلاً گفتیم، از Dropbox اینجانب قابل دانلود می باشد:
Customer Relationship Management, First edition 2009, Francis Butlle Publisher
* تسلط به اصطلاحات مهم و تخصصی در حوزه CRM به دو زبان فارسی و انگلیسی الزامی است.
* شکست پروژه های CRM موضوع قابل تعمقی است که در فصل پنجم کتاب مدیریت ارتباط با مشتری آقای شعبان الهی نگاشته شده، توسط آقای کریمی در کلاس ارائه شد و نیاز به موشکافی بیشتر دارد.
* حتماً کیس هایی که در اختیارتان قرار داده شده است را حداقل یک بار به صورت روزنامه وار مطالعه فرمایید تا سر جلسه امتحان وقت کم نیاورید.
* اشکال و نمودارهای کتاب زبان اصلی، حتماً به زبان اصلی فرا گرفته شود.
* تا می توانید قبل از امتحان استراحت کنید. سبک سوالات به گونه ای است که علاوه بر تسلط بر مطالب، به تمرکز و دقت بالا نیاز دارد.
* حتماً حتماً سوالات را با دقت و تا انتها بخوانید.
* به نحوه پاسخ دادن سوالات در پاسخنامه حتماً توجه کنید.
* ۷ سوال در ۵ صفحه غالباً به صورت تجزیه و تحلیلی طراحی شده است. سعی کنید بیشترین زمان خود را برای سوال آخر صرف کنید.