نکات مهم راجع به امتحان پایان ترم درس مدیریت ارتباط با مشتری

توجه: این پست به تدریج تا امتحان پایان ترم درس مدیریت ارتباط با مشتری به روز می شود.

آخرین به روز رسانی ساعت ۱۱.۵۹ پنج شنبه ۱۳ شهریور ماه ۹۳

* منبع اصلی امتحان، کتاب زبان اصلی زیر، فصول اول، دوم، سوم و سیزدهم  است که همانطور که قبلاً گفتیم، از Dropbox اینجانب قابل دانلود می باشد:

Customer Relationship Management, First edition 2009, Francis Butlle Publisher

* تسلط به اصطلاحات مهم و تخصصی در حوزه CRM به دو زبان فارسی و انگلیسی الزامی است.

* شکست پروژه های CRM موضوع قابل تعمقی است که در فصل پنجم کتاب مدیریت ارتباط با مشتری آقای شعبان الهی نگاشته شده، توسط آقای کریمی در کلاس ارائه شد و نیاز به موشکافی بیشتر دارد.

* حتماً کیس هایی که در اختیارتان قرار داده شده است را حداقل یک بار به صورت روزنامه وار مطالعه فرمایید تا سر جلسه امتحان وقت کم نیاورید.

* اشکال و نمودارهای کتاب زبان اصلی، حتماً به زبان اصلی فرا گرفته شود.

* تا می توانید قبل از امتحان استراحت کنید. سبک سوالات به گونه ای است که علاوه بر تسلط بر مطالب، به تمرکز و دقت بالا نیاز دارد.

* حتماً حتماً سوالات را با دقت و تا انتها بخوانید.

* به نحوه پاسخ دادن سوالات در پاسخنامه حتماً توجه کنید.

* ۷ سوال در ۵ صفحه غالباً به صورت تجزیه و تحلیلی طراحی شده است. سعی کنید بیشترین زمان خود را برای سوال آخر صرف کنید.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • به درد نخور 
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

نمونه سوالات درس مبانی فناوری اطلاعات - سری دوم

نمونه سوالات درس مبانی فناوری اطلاعات – سری دوم

.:. نمونه سوالات درس مبانی فناوری اطلاعات .:. سری دوم .:. ساختار: مفهومی تحلیلی با ابتکار طراح و استفاده از منابع معتبر .:. طراح: علی ملاباقر .:.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *