چطور در اینستاگرام و تلگرام بهتر خرید کنیم؟

برای این که در اینستاگرام و تلگرام بهتر خرید کنیم و با هم دعوامون نشه (!):

ببینید:

دانلود کلیپ

بشنوید:

دانلود صوت

بخوانید:

📞📣 برای خرید توی اینستاگرام یا تلگرام به اونجایی که فروشنده گفته پیام بدیم، پیام بدیم.

اگر شماره تلفن دادن، دایرکت ندیم!

جواب دادن پیام‌ها اینجوریه که هرکی زودتر پیام بده، زودتر جواب‌شو می‌دن، پس فقط نگیم سلام، بعد منتظر شیم جواب بدن؛ بعد بگیم خوبی دوباره صبر کنیم جواب بدن؛ اینجوری پیام‌هامون میره ته صف و ممکنه دو سه روز بعد جواب بدن!

توی همون پیام اول، قیمت، نحوهٔ ارسال، رنگ، سایز، گارانتی، جنس یا هر چیز دیگه‌ای که برامون مبهمه رو بپرسیم.


💳 توی کارت‌به‌کارت بنویسیم بابت چی داریم پول می‌دیم و یه اسکرین‌شات از رسیدش نگه داریم؛ اگر گارانتی داره تا آخر گارانتی هم رسیدو نگه داریم.


💬 بهتره توی واتس‌اپ با هم چت کنیم چون امکان ادیت و حذف پیامش کمه!


🏷️ فروشنده‌ها هم توی پیج‌شون حتماً مشخصات کامل محصول، اینکه تحویلش چند روزه‌ است، هزینهٔ ارسال با خریداره یا فروشنده و از همه مهم‌تر قیمت رو بنویسن.


📤🛵 موقع سفارش‌گیری هم در مورد زمان ارسال با مشتری توافق کنن؛ اگر هزینهٔ ارسال با مشتریه یه جوری بفرستن که یه سفارش سی تومنی، صدوبیست تومن هزینهٔ ارسالش نشه! و بگن مشتری چه جوری می‌تونه کالای ارسال شده رو پیگیری کنه.

اگر همهٔ این چیزا رو نوشتن، باز یه نفر اومد همهٔ این سؤالا رو پرسید، بدونن طرف مشتری نیست!


در مورد آداب استفاده از دنیای مجازی بیشتر بدانیم:

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

آزار کلامی در خریدوفروش آنلاین

تو نیازمندی‌های آنلاین ممکنه بعضی وقت‌ها خریدار یا فروشنده از طرف مقابل یک سری آزارهای کلامی ببینن؛ برای همین بهتره این چندتا نکته رو رعایت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *