گزارش جلسه اول درس مدیریت کسب و کار و بهره وری – واحد بیمه ایران

مشخصات گزارش

نام درس: مدیریت کسب و کار و بهره وری
شماره جلسه: ۱
تاریخ جلسه: ۹۳/۱۲/۰۱
درجه کیفی:  B
تهیه کننده: مرتضی پازوکی

توجه

گزارش صرفاً خلاصه ای از آنچه که در کلاس اتفاق افتاده می باشد و برای دانشجویانی آماده گردیده که به هر دلیل نتوانستند در آن جلسه حضور به عمل رسانند. لذا به هیچ عنوان نباید به عنوان جزوه آن جلسه تلقی گردد.

اولین جلسه کلاس در ساعت ۱۲.۲۰ بعد از ظهر با حضور استاد و دانشجویان شروع شد که در ابتدا دانشجویان حاضر خود را معرفی کردند و سپس جناب آقای ملاباقر نیز متقابلاً با ذکر میزان تحصیلات ، مدارک و سوابق تدریس ، به معرفی خود پرداختند.

سپس استاد به شرح نحوه تدریس پرداخت و توصیه مهم ایشان یادداشت برداری در کلاس بود. ایشان همچنین درک صحیح مطالب را در موفقیت دانشجویان حایز اهمیت دانست.

معرفی کتاب: کتاب چرا نمی توانیم بیمه عمر بفروشیم (نویسنده : سیامک ملک مطیعی) جهت مطالعه دانشجویان توسط استاد معرفی گردید. 

سوالات امتحان مفهومی بوده و دانشجویان جواب آن را مطابق با درک و یادگیری خود از مسایل مطرحه توسط استاد نگارش می نمایند.  امتحان پایان ترم ۲۰ نمره ، و ۲۰ نمره مجزا برای فعالیت کلاسی که ۱۰ نمره آن کتاب و ۱۰ نمره دیگر تجربه می باشد. و اکتساب ۲۰ نمره اخیر به میزان مشارکت و علاقه دانشجویان در فعالیت های کلاسی بستگی دارد. در ضمن ایشان نکاتی راجع به نمرات بالای بیست نیز ایراد فرمودند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد که برای اولین بار توسط آقای ملاباقر به سمع دانشجویان رسید، نحوه ارزش گذاری و تعیین نمره برای امتحان پایان ترم و چگونگی فعالیت و مشارکت دانشجویان در کلاس می باشد. 

من از استاد تقاضا دارم که بیشتر در این زمینه با دانشجویان ارتباط و تبادل افکار بر قرار فرمایند تا  بازده کلاس برای درس مورد نظر بیشتر ، و تمایل و جذب افراد برای  یادگیری مضاعف گردد.

گزارشات جلسات دیگر درس مدیریت کسب و کار و بهره وری واحد بیمه ایران

 

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

نمونه سوالات درس مبانی فناوری اطلاعات - سری دوم

نمونه سوالات درس مبانی فناوری اطلاعات – سری دوم

.:. نمونه سوالات درس مبانی فناوری اطلاعات .:. سری دوم .:. ساختار: مفهومی تحلیلی با ابتکار طراح و استفاده از منابع معتبر .:. طراح: علی ملاباقر .:.

۱۳ نظر

  1. ایشالا بتونیم از اطلاعات استاد به نحوه شایسته ای بهره مند شویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *