گزیده صوتی کتاب مشتری مداری

Moshtarimadari (Mollabagher.com)از مقدمه کتاب مشتری مداری

در عصری که به قول آقای پیتر دراکر: «علم دنیا در هر ۷۰ روز، دو برابر می شود»، ضروری است برای تحقق بخشیدن به خواست های آرمانی قبل از هر چیز، خواسته و نیاز اصلی جامعه را تشخیص داده، آن گاه طی نقشه ای کاملاً دقیق و با ایجاد سازمانی یادگیرنده، تندآموز، سیستمی و اقتضایی و تلاشی مجاهدانه و مستمر و سرعتی مطلوب به سوی اهداف از پیش تعیین شده حرکت کرد. در غیر این صورت تمامی تلاش ها چون آب در هاون کوبیدن و یا نوشداروی بعد از مرگ سهراب بی ثمر خواهد بود.

به همین منظور، در سال های اخیر برای تحقق بخشیدن به اهداف و اثربخشی تلاش‌ها، تحقیقات گسترده ای صورت گرفت و تمامی پژوهش ها، به یک راه حل مشترک رسیدند که فرهنگ مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع باید در سرلوحه ی تمام فعالیت ها مدنظر قرار گیرد…

ما نیز به جهت احساس وظیفه در زمینه ی فوق، مطالعات و تحقیقات گسترده ای را به انجام رسانده و نتیجه ی تحقیقات را در کلاس های دانشگاهی تدریس کرده و در همایش ها، سمینارها و کارگاه های متعدد در اکثر سازمان ها به طور عملی اجرا کردیم و از طریق طرح آن ها در صدا و سیما و مطبوعات نیز بازخوردهای ارزشمندی را به دست آوردیم.

حاصل این تلاش های همه جانبه باعث شد که به نتیجه های کاربردی مفیدی دسترسی پیدا کنیم، بر آن شدیم این نتیجه ها را در یک مجموعه گرد آورده و به علاقه مندان تقدیم کنیم.

بخشی از سرفصل‌های گزیده صوتی کتاب مشتری مداری

  • به چه کسی مشتری می گویند؟

  • انواع مشتری ها چه افرادی هستند؟

  • رعایت و عدم رعایت چه نکاتی باعث واکنش نشان دادن مشتریان می شود؟

  • چه مسائلی باعث کسب مشتری یا از دست دادن مشتری می‌شود؟

  • چه مواردی باعث می شود که مشتری ها گریزان شوند؟

مشخصات گزیده صوتی کتاب مشتری مداری

نام کتاب: مشتری مداری

نویسنده: دکتر اسماعیل محمدی

انتشارات: موسسه ‌خدمات ‌فرهنگی ‌رسا

زمان فایل: ۰۰:۰۵:۵۳

فرمت فایل: MP3

درجه کیفی:  +A

حجم فایل:  ۴.۰۴ مگابایت

قیمت:  ۲۰۰۰ تومان (با ۵۰% تخفیف: ۱۰۰۰ تومان)

تهیه کننده: حسین قلی

منتشر کننده: وب‌سایت سبک زندگی ارزش‌آفرینانه

این فایل صوتی با رضایت آقای حسین قلی جهت مشارکت ایشان در طرح فرهنگی و ارزش آفرینانه شابک (شبکه اشتراک بهینه کتاب) از طریق لینک زیر قابل خرید است. بدیهی است درصدی از این مبلغ به این فرد تعلق خواهد گرفت.

جهت دانلود این فایل صوتی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

  فایل صوتی به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد. لذا در صحیح نوشتن آن دقت لازم را بفرمایید.

..:.. در صورت عدم رضایت پس از خرید، وجه دریافتی به شما باز می گردد ..:..

دریافت رایگان نمونه فایل صوتی

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • خسته کننده 
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • به درد نخور 

به اشتراک‌گذاری این مطلب


این هم ببینید:

چک لیستی برای پیچوندن آدما

چک لیستی برای پیچوندن آدما!

همه‌مون انسانیم و برای همه‌مون مشکل پیش میاد. مسئله وقتی پیش میاد که این مشکل ها تبدیل می‌شه به بهونه‌هایی برای پیچوندن افراد! لیستی از این موارد رو ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *