یک مشتری راضی، یک مشتری همیشگی است!

مشتری راضی 300x150 - یک مشتری راضی، یک مشتری همیشگی است!

  • فروش، یک معامله ی یک دفعه ای نیست. در واقع، شروع معاملات بعدی است که زمینه را برای راضی نگه داشتن همیشگی مشتری فراهم می کند.
  • هرگاه در یک معامله، هدف، برخلاف آن چه عقل سلیم حکم می کند، کسب سود از مشتری در همان «آن» باشد، فروشنده سود خود را خواهد برد اما سودش در سال های آتی را کاهش خواهد داد.
  • ارجح دانستن سود بر کیفیت و خدمات، مثل ارجح دانستن ارابه بر اسب است: ارابه پیش نخواهد رفت.
  • سه سال طول می کشد تا از سرویس دهی خوب نتیجه ی خوب بگیریم. زود ناامید نشوید!

منبع: باترا، پرومود (۱۳۹۰)، وقتی مشتری مشکل دارد، مترجم مامک بهادرزاده، تهران: آوین. ص ۱۷.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه 310x165 - تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه: منشأ بسیاری از انگاره‌ها یا مفهوم‌های ما زبانی است که آن را یاد گرفته‌ایم و در قالب آن می‌اندیشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *