دانلود نمونه سوالات درس خدمات الکترونیک – سری دوم

مشخصات فایل

تعداد سؤالات: ۱۳

تعداد صفحات: ۴ (در اندازه کاغذ A4، با قلم B Nazanin، سایز ۱۳، فاصله خطوط ۱.۱۵ و فاصله از طرفین ۲ سانتی‌متر)

قیمت: متفاوت بسته به فرمت انتخابی

طراح: علی ملاباقر

منتشر کننده: وب‌سایت سبک زندگی ارزش‌آفرینانه

یکی از سوالات

در حوزهٔ خدمات و خدمات ­الکترونیک، جملات درست را با √ و جملات نادرست را با × مشخص کنید. (۱/۵نمره)

۱-‌ یک خدمت، مجموعه‌ای است از فعالیت‌های کم‌وبیش ملموس که معمولاً و نه لزوماً در تعاملات بین مشتری و کارکنان خدمات و یا منابع فیزیکی یا کالاها و یا سیستم­‌های عرضه‌کنندهٔ خدمات صورت می‌­گیرد.

۲-‌ خدمات الکترونیک، خدماتی یک ­طرفه است که از طریق اینترنت به کاربران خدمت‌­رسانی می­‌کند.

۳-‌ کیفیت خدمات الکترونیک حوزه‌­ای است که در آن امکان ارائه خدمات کارآمد و مؤثر برای کاربران از طریق وب‌سایت فراهم می‌شود.

۴-‌ در تقسیم‌­بندی خدمات، خرده‌­فروشی جزء خدمات حرفه‌­ای (تخصصی) محسوب می‌­شود.

۵-‌ نحوهٔ برداشت کاربران از کیفیت خدمات، در یک محیط وب در مقایسه با یک محیط غیر وب بسیار متفاوت است؛ چرا که با توجه به عقاید و تصورات مختلف افراد نسبت به فناوری، میزان پذیرش و کاربرد فناوری در بین کاربران، حدوداً یکسان است.

۶-‌ این که امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آن‌­ها تماس گرفته شود، در کوتاه‌­ترین زمان از طریق ایمیل و روش‌­های دیگر میسر می‌شود، به قطع یقین جز افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولیدکنندگان است که خود در ضرورت خدمات الکترونیک مطرح می‌شود.

جهت دانلود این سوالات، بسته به نیاز خود یکی از سه حالت زیر را انتخاب کنید:

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

رابطه اندیشه سنجشگرانه نقادانه و خلّاقانه 310x165 - رابطه اندیشه سنجشگرانه [نقادانه] و خلّاقانه

رابطه اندیشه سنجشگرانه [نقادانه] و خلّاقانه

جنبۀ خلاقانه بدون جنبۀ سنجشگرانه [نقادانه] صرفا آوردن چیزی تازه است. جنبۀ نقّادانه بدون جنبۀ خلّاقانه نیز صرفا نوعی نگاه سلبی است.