مشخصات فایل
تعداد سؤالات: ۱۳
تعداد صفحات: ۴ (در اندازه کاغذ A4، با قلم B Nazanin، سایز ۱۳، فاصله خطوط ۱.۱۵ و فاصله از طرفین ۲ سانتیمتر)
قیمت: متفاوت بسته به فرمت انتخابی
طراح: علی ملاباقر
منتشر کننده: وبسایت سبک زندگی ارزشآفرینانه
یکی از سوالات
در حوزهٔ خدمات و خدمات الکترونیک، جملات درست را با √ و جملات نادرست را با × مشخص کنید. (۱/۵نمره)
۱- یک خدمت، مجموعهای است از فعالیتهای کموبیش ملموس که معمولاً و نه لزوماً در تعاملات بین مشتری و کارکنان خدمات و یا منابع فیزیکی یا کالاها و یا سیستمهای عرضهکنندهٔ خدمات صورت میگیرد.
۲- خدمات الکترونیک، خدماتی یک طرفه است که از طریق اینترنت به کاربران خدمترسانی میکند.
۳- کیفیت خدمات الکترونیک حوزهای است که در آن امکان ارائه خدمات کارآمد و مؤثر برای کاربران از طریق وبسایت فراهم میشود.
۴- در تقسیمبندی خدمات، خردهفروشی جزء خدمات حرفهای (تخصصی) محسوب میشود.
۵- نحوهٔ برداشت کاربران از کیفیت خدمات، در یک محیط وب در مقایسه با یک محیط غیر وب بسیار متفاوت است؛ چرا که با توجه به عقاید و تصورات مختلف افراد نسبت به فناوری، میزان پذیرش و کاربرد فناوری در بین کاربران، حدوداً یکسان است.
۶- این که امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس گرفته شود، در کوتاهترین زمان از طریق ایمیل و روشهای دیگر میسر میشود، به قطع یقین جز افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولیدکنندگان است که خود در ضرورت خدمات الکترونیک مطرح میشود.
جهت دانلود این سوالات، بسته به نیاز خود یکی از سه حالت زیر را انتخاب کنید: