دانلود نمونه سوالات درس کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات ـ سری اول

مشخصات فایل

تعداد سؤالات: ۱۲

قیمت:متفاوت بسته به فرمت انتخابی

طراح:علی ملاباقر

منتشر کننده: وب‌سایت سبک زندگی ارزش‌آفرینانه

یکی از سوالات

آقای واحدی برای ارائه درس کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات فایل پاورپوینتی را در فلش خود ذخیره کرده است. پس از اتصال فلش به نوت بوک یکی از دوستانش به نام آقای زینعلی، ایشان متوجه می‌شود که هر کاری می‌کند فایل پاورپوینت در نوت بوکش باز نمی‌شود. آقای واحدی تصمیم می‌گیرد که از آقای صحرایی که او نیز لپ تاپی را با خود به کلاس آورده کمک بگیرد. علی‌رغم تلاش‌های زیاد آقای صحرایی باز هم فایل باز نمی‌شود. وقتی آقای واحدی به منزل می‌رسد فلش را فرمت کرده و مجدداً همان فایل را درون فلش می‌ریزد و از یکی از دوستانش به نام آقای کمالی می‌خواهد که فایل را برایش باز کند. فایل در نوت بوک آقای کمالی به درستی نمایش داده می‌شود.

با استفاده از مطالب بالا، مباحث مطرح شده در کلاس و قدرت تجزیه‌وتحلیل خود، کدام گزینه را صحیح‌تر می‌دانید؟

(فقط و فقط گزینه مورد نظر را در پاسخ‌نامه یادداشت فرمایید.)

۱) ایراد به احتمال زیاد از سخت‌افزار فلش آقای واحدی بوده است و نوت بوک زینعلی و لپ تاپ صحرایی مشکلی نداشته است.

۲) به احتمال زیاد سخت‌افزار فلش آقای واحدی مشکلی نداشته است و این ایراد از اشکال در جزء نرم‌افزاری آن بوده است.

۳) بار اول فایل با فرمت صحیحی در فلش ذخیره نشده بود ولی هنگام اتصال به نوت بوک کمالی فرمت آن تصحیح شده بود.

۴) به احتمال زیاد نوت بوک زینعلی و لپ تاپ صحرایی از نظر نرم‌افزاری مشکلی داشته ولی نوت بوک کمالی کاملاً سالم بوده است.

۵) می‌تواند به قوت گفت که در نوت بوک زینعلی و لپ تاپ صحرایی آفیس ۲۰۰۰ نصب بوده و در نوت بوک کمالی آفیس ۲۰۰۷.

۶) آنتی ویروس نصب شده روی سیستم‌های کمالی و صحرایی به روز بوده ولی زینعلی از آنتی ویروس قدیمی استفاده می‌کرده است.

۷) ایراد به احتمال زیاد از سخت‌افزار سیستم زینعلی و صحرایی بوده است و فلش آقای واحدی هیچ مشکلی نداشته است.

جهت دانلود این سوالات، بسته به نیاز خود یکی از سه حالت زیر را انتخاب کنید:

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • به درد نخور 
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

رابطه اندیشه سنجشگرانه نقادانه و خلّاقانه 310x165 - رابطه اندیشه سنجشگرانه [نقادانه] و خلّاقانه

رابطه اندیشه سنجشگرانه [نقادانه] و خلّاقانه

جنبۀ خلاقانه بدون جنبۀ سنجشگرانه [نقادانه] صرفا آوردن چیزی تازه است. جنبۀ نقّادانه بدون جنبۀ خلّاقانه نیز صرفا نوعی نگاه سلبی است.