مشخصات فایل
تعداد سؤالات: ۸
قیمت: متفاوت بسته به فرمت انتخابی
طراح: علی ملاباقر
منتشر کننده: وبسایت سبک زندگی ارزشآفرینانه
یکی از سوالات
آقایان بیوک و حسین محمدی در کتاب «الگوهای موفق مدیریت ایرانی» صفحه ۱۱۹ آوردهاند:
«آقای م.م مدیر و صاحب یک شرکت و کارخانه بزرگ است. وقتی با او درباره داشتن ارتباط با مشتری صحبت میکردیم، گفت: من هر روز نیم ساعت وقت میگذارم و با مشتریان قدیمی تلفنی صحبت میکنم و از آنها احوالی میپرسم. حتی اگر آن شخص دیگر سمتی نداشته باشد تا از من خرید کند. مثلاً رئیس ادارهای که از ما خریدهای کلان میکرد، حالا سمت خود را ازدستداده است، و در سمت فعلی نمیتواند خرید بکند اما من به خاطر احترامی که برای او قائلم و ارتباطی که با او داشتم گاهی به او زنگ میزنم و احوالپرسی میکنم. من این کار را نه از روی طمع فروش احتمالی در آینده، بلکه به خاطر حرمتی که به ایشان قائلم میکنم.»
قضیه فوق به کدامیک از اصولی که در کلاس راجع به آن بحث کردیم، اشاره دارد؟ علت رعایت این اصل در مشتریمداری چیست؟ چه راههای دیگری برای رعایت این اصل وجود دارد؟ (۳ نمره)
جهت دانلود این سوالات، بسته به نیاز خود یکی از سه حالت زیر را انتخاب کنید: