دانلود نمونه سوالات درس مشتری مداری- سری دوم

مشخصات فایل

تعداد سؤالات: ۸

قیمت: متفاوت بسته به فرمت انتخابی

طراح: علی ملاباقر

منتشر کننده: وب‌سایت سبک زندگی ارزش‌آفرینانه

یکی از سوالات

آقایان بیوک و حسین محمدی در کتاب «الگوهای موفق مدیریت ایرانی» صفحه ۱۱۹ آورده‌اند:

«آقای م.م مدیر و صاحب یک شرکت و کارخانه بزرگ است. وقتی با او درباره داشتن ارتباط با مشتری صحبت می­کردیم، گفت: من هر روز نیم ساعت وقت می­گذارم و با مشتریان قدیمی تلفنی صحبت می­کنم و از آن­ها احوالی می­پرسم. حتی اگر آن شخص دیگر سمتی نداشته باشد تا از من خرید کند. مثلاً رئیس اداره­ای که از ما خریدهای کلان می­کرد، حالا سمت خود را ازدست­داده ­است، و در سمت فعلی نمی­تواند خرید بکند اما من به خاطر احترامی که برای او قائلم و ارتباطی که با او داشتم گاهی به او زنگ می­زنم و احوالپرسی می­کنم. من این کار را نه از روی طمع فروش احتمالی در آینده، بلکه به خاطر حرمتی که به ایشان قائلم می­کنم.»

قضیه فوق به کدام­یک از اصولی که در کلاس راجع به آن بحث کردیم، اشاره دارد؟ علت رعایت این اصل در مشتری‌مداری چیست؟ چه راه­های­ دیگری ­برای رعایت این اصل وجود دارد؟ (۳ نمره)

جهت دانلود این سوالات، بسته به نیاز خود یکی از سه حالت زیر را انتخاب کنید:

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

رابطه اندیشه سنجشگرانه نقادانه و خلّاقانه 310x165 - رابطه اندیشه سنجشگرانه [نقادانه] و خلّاقانه

رابطه اندیشه سنجشگرانه [نقادانه] و خلّاقانه

جنبۀ خلاقانه بدون جنبۀ سنجشگرانه [نقادانه] صرفا آوردن چیزی تازه است. جنبۀ نقّادانه بدون جنبۀ خلّاقانه نیز صرفا نوعی نگاه سلبی است.