مشتری چه می خواهد؟!

مشتری چه می خواهد

  • خودش تصمیم گیرنده باشد. پیشنهادات و گزینه هایی در اختیارش قرار دهید. اما یادتان نرود او باید اطمینان حاصل کند که بر تصمیماتش کنترل دارد و تصمیم‌گیرنده‌ی نهایی خود اوست.
  • دستیابی به اهداف. هر کاری که در ارتباط با شما انجام می دهد، باید موجب پیشرفتش شود.
  • احترام به خود. هیچ کس دوست ندارد او را احمق بپندارند.
  • یک خوشامدگویی دوستانه. این بسیار ضروری است.
  • بداند چه می‌گذرد. این که شما دقیقاً برایش چه کاری انجام می‌دهید.
  • احساس امنیت. این که شما با فروش جنس خود به او، خواهان آسایش و ایمنی‌اش هستید.
  • احساس مهم بودن. باید به رسمیت شناخته شود. نباید کم‌محلی ببیند یا مزاحم تلقی شود.
  • صداقت. مشتریان این دوره و زمانه آگاه‌ترند. آن ها مایلند مطمئن شوند شما امین و بی‌تعصب هستید.

منبع: باترا، پرومود (۱۳۹۰)، وقتی مشتری مشکل دارد، مترجم مامک بهادرزاده، تهران: آوین. ص ۲۱.

این نوشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • عالی 
  • جالب 
  • مفید 
  • خسته کننده 
  • به درد نخور 
فروشگاه محصولات ارگانیک اصیل آنلاین

این هم ببینید:

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه 310x165 - تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه

تکنیک تسلط بر اندیشه سنجشگرانه و خلاقانه: منشأ بسیاری از انگاره‌ها یا مفهوم‌های ما زبانی است که آن را یاد گرفته‌ایم و در قالب آن می‌اندیشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *